- Gårdagen -

Nu har lilla jag vaknat efter gårdagens äventyr.

Var nere på stan med mamma o bror o kollade mellandagsrean, hittade inte ettt skit, förutom en fin blå halsduk på Gina !
 Ni anar inte vilken kö det var där, den slingra sig nästan hela vägen upp till provrummen! Vi skulle nog ha stått där i en halv timme men jag orkade verkligen inte. Gick fram till 2 tjejer som var längst fram i kön o frågade om dom kunde betala min halsduk, som tack för hjälpen gav jag henne en tjuga! :) O så slapp jag stå i kö! :)
All denna rea är överskattad. Butikerna slänger in flera år gamla kläder o folk blir som galna!

Efter jag var klar på stan mötte jag älskling o så åkte vi raka vägen till väla med Joseph o Sanela. På väla var det kaos!
Men J köpte en skit fin Peak jacka. Jag o alain ska nog köpa likadana dock i annan färg, så vi inte ser ut som trillingar! haha :)

Sanela ville ner till Zebra efter det för att kolla en jacka hon sett men den var helt slut. Hon sprang t.o.m in på Cenino Donna men även där var den helt slut! Går alla i Helsingborg runt med Dsquared jackor eller... ? Jag tror dom gömt undan dom på lagret iom att det var 50% rabatt i butiken.. jackan skulle blivit alldeles för billig annars :)

På kvällen stack vi hem till alains kompis.. kände mig lite utanför, det var 6 killar o en tjej (JAG) skiit kul... killarna tvinga mig o va med på ölspelet, dom tog mitt liv, jag hatar öl. Men ja drack knappt ngt. då jag skulle klunka tog ja bara ngr. droppar hahah :) Fast till slut fick jag "ett kort" att jag bara skulle dricka vatten resten av kvällen, då blev jag glad! :)

Vi drog ner till stan runt 12, först till steakhouse sen tivoli.Vi träffade på en mörkhyad kille som var fastklistrad vid oss på dansgolvet o stod o glodde på en av killarna. Det blev nästan bråk men då ingrep vakterna. Han va helt sne den killen stod bara o glodde! haha.

Det va hela gårdagen de :) Kul hade jag iaf. :) Idag vet jag inte vad älskling vill/ska göra! :)

Här ska ni få se halsduken från Gina, 50:- kostade den på rean...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0