- Aferdita -

Vad hade mina dagar varit utan dig? Allt hade varit så meningslöst utan dig. Allt hade varit så tråkigt utan dig. Jag är glad att vi träffades. Erkänn, vi träffades av en ren slump ?! Sjukt egenltigen.. men jag är glad att det hände!
Vi har så kul ihop, vi skrattar åt allt hahaha :) du vet vad jag menar gumman.  Utan dig känner jag mig tom o det är sanningen. Önskar att vi bodde nära varandra :( 


                                                                                    


Jag påverkade Affe så att hon kände att hon också skulle starta sin egna blogg... :)
Hon har velat göra det innan men aldrig pallat. Så nu får jag ngt. kul o läsa fastän jag redan har mina bloggar jag läser dagligen ;)


Så, klicka er in på hennes blogg :  Affe , she´s a real princess, my princess, love u bitch ! :)


Kommentarer
Postat av: aferditaaaaaa

Grrrr min lilla pammmiss .. du e såå söööt! Får sån lust nästan krama dig, kan du fatta wohoooow Krama, du vet d e stoort men jag offrar mig för dig! HAHHA nää min lilla snäckaa, faktiskt som jag tidigare sagt vad vore mina skoldagar utan dig, seriöst hade nog inte ens pallat mig upp ur sängen, du vet hur jag redan kämpar med det där och då kan du förstå hur svårt det hade varit om jag inte hade haft ditt glada ansikte att träffa på varje morgon! Du är den som gör Göteborg, skolan och vardagen rolig! Betyder mycket för mig gumman och är verkligen glad att vi träffats! Pusss på pannan min lilla gumman ...pusssss pusss

2008-12-10 @ 00:40:20
Postat av: PAMELA

Du e så snäll!! Sötnos!!!



Puss på dig med o du ska få en fet kram av mig när jag orkar .. hahahha :D Ska visa vad ordet offra sig innebär hahahah

2008-12-10 @ 00:46:58
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0