- Affe, Blondella(blondinbella) o Totte-

Detta inlägg skrev Affe för ngr. minuter sen:
Imorgon har vi en hel del föreläsningar att se fram emot, men ännu en gång så ska vi inte låta negativa över det utan,, yeeahjj det ska bli sååååå kul!
Nää faktiskt inte, det är inte särskilt känslomässigt roligt att sitta där och vara tyst i flera timmar och bara lyssna tills ögonlocken håller på att däcka. Tur man har Pamela som snackar i örat på en hela tiden, gör hon inte det så har vi andra kommunikationssätt, nämligen SMSa fastän vi sitter 20 cm ifrån varann eller det gamla vanliga hederliga skriva i varandras anteckningsblock eller rättare sagt Pamela gör det jag lägger bara till mina HöHöHö här och där hahah ... (K)

Vi kommer som tur på roligare saker att göra medan vi låtsas lyssnar på våra stackare föreläsare som pratar på utan att egentligen veta ifall någon tar till sig allt de säger, jag säger bara en sak: Lägg ut PowerPointen på hemsidan så laddar vi ner dom så jag slipper anteckna och för den delen hjälpa Pamela att titta åt olika håll och berätta vad det är jag ser hahaha! Du var såååå sööt idag på SEB-föreläsningen min lilla totti!

Nää nu ska jag gå o nanna kudde! Pusss haaaaj!
Ps. Glömde en jätteviktig grej juh! Inte för att jag har wow med besökare hahah men ni som väl är här och tittar förbi kolla in min lilla tottis feta blogg, ni förstår hon är den framtida biondiella eller vad hon hette:P

Asså affe ge dig, hon kan inte ens namnet på blondinbella... hahahaha Hon kallar henne Blondella haha.. O så kallar hon mig TOTTE för jag frågade henne en dag: får ja låna en totte av dig , till mitt hår? Hon bara Pamela det heter gummisnodd. Yeye, samma sak gumman. Det är alltid så på föreläsningarna att dom bakom oss brukar be oss vara tysta hahaha.. det har hänt många gånger, eller så slänger gubben brevid oss en ilsken blick. Men jag o affe vill ha lite kul på föreläsningarna! hahah... ser fram emot morgondagen, du vet babe. 

Lång dag imorgon som sagt, inte hemma förrän vid 4-tiden. :( Vi hörs. God natt! Puss!

Kommentarer
Postat av: Arjeta

hahahaha, så kul ni har :D påminner faktiskt mig lite om mina föreläsningar. Alltså orka lyssna på vad dom har o säga hela tiden :/



AHAHAHAHAHA, Biondella hahaha, o ja det heter TOTTE!!! vadå gummisnodd :/

2008-12-10 @ 21:47:08
URL: http://arjeeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0