- Äntligen klar-

                                                      

Nu var nog allt färdigt med bloggen... Hjälpte också Emma-Klämma med hennes header, så nu är den på plats!
Lyckades dock inte ändra inläggets textfärg. Jaja, får ta itu med det imorgon. Är ju ledig, så det är toppen!

Men har en del saker att göra, ska sova hos älskade Affe imorgon. ÄNTLIGEN säger jag bara! Vi kommer ha så kul! hahaha.. du vet vad jag menar gomman.

Imorgon ska jag:

- Äta super god frukost (som jag inte ens själv vet vad det blir)
- Ringa konsumentrådgivaren
- Måla naglarna
- Packa väskan
- Läsa civilrätten (om det finns tid över)
- Laga mat
- Städa
- Byta lakan m.m
- Åka in till Göteborg runt 4 tiden
- Sova hos älsklings Affe och
äta oss feta under heeeeela kvällen

Mmm.. undrar om jag inte glömt ngt. nu.

Kommentarer
Postat av: Klämma

Välkommen till bloggvärlden! :)

2008-12-05 @ 03:16:43
URL: http://emno.webblogg.se/
Postat av: PAMELA

Tack ska du ha snygging!:)

2008-12-05 @ 12:59:07
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0