- Associationsrätt -

                                                                    

Kom nyss hem från skolan. Vilken jobbig dag alltså... har haft föreläsning i 5 timmar! Är totalt död i huvet. haha.
Inte så kul o hålla på med associationsrätt ... Nermina, minns du när vi höll på med det för ngr månader sen? Med Staffan? haha vi tyckte de var såååå tråkigt att babbla om AB, HB, Stiftelser m.m .. O nu gör jag det, igen! haha.. fast utan dig sittandes brevid mig i skolbänken   :(

Jag ska iaf. laga mat nu: kyckling o curry med en massa matlagningsgrädde. :)
Efter det ska jag ner till ICA o handla... Sen blir det softis resten av kvällen!


Kommentarer
Postat av: Arjeta

hahaahha, kommer du ihåg matlagningsgrädden på hemkunskapen? hahah ;D

2008-12-08 @ 19:08:37
URL: http://arjeeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0