- At Affii -

                                           


Nu är vi hemma efter att ha sprungit runt på stan i 4 timmar. Vi hade iaf skit kul! haha.. Affe du fattar vad jag menar!
Vi drog o fika på Tin-Tin (ett av Göteborgs populäraste fik typ). Där raggade killarna för fullt, och en kille stannade upp o glodde på oss när han skulle gå o ville att jag skulle följa med honom. Men nej tack. Har en älskling o det räcker gott o väl! ♥
Efter det promenerade vi längst avenyn som förövrigt är en mysig, lång väg/gata. Där springer alla runt på helgerna. Och till slut drog vi in o åt på McDonalds. Alltid så gott på natten. En kille gick efter Affe o pratade med henne i en kvart. Fy vilken stalker. Han plockade fram två 500 lappar för att visa att han hade pengar, helt störd. 
Sedan satte vi oss på spårvagnen o åkte direkt hem till Affe. Nu sitter jag här med en påse Saffrans Gifflar.

Imorgon ska vi upp rätt så tidigt o in på stan o shoppa!! Jag ska raka vägen till Mango o Zara. Dom finns ju inte Helsingborg.. får inte glömma gå in på Peak o kolla en jacka älsklingen hittade i Malmö.
 
Lägger upp bilder från ikväll imorgon mina kära vänner, så ska jag visa vackra Göteborg.

Och dessutom ska vi fota under shoppingen imorgon, så det blir en massa bilder för er del imorgon.

Sabrina, jag är jätte ledsen att jag missar din fest ikväll, ville verkligen fira din födelsedag tillsammans med dig, som jag gjort de senaste åren!

God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Tack för att du kom ihåg mig gumman. Det var en lyckad kväll faktis. Men en person saknades blad alla vänner som var där och det var du Pamoo!. Men ingen fara vi ses juh när du kommer ner till HBG!. Träffade din mamma i dag i affären hon är så GO! haha.

2008-12-06 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0