- Dröm o glöm Babe -

Det blev en lååång skoldag. var med min grupp fr. 9-17 ! AH! :(
Hatar grupparbete, pallar inte jobba med f-cked up folk, men en kille i min grupp e jätte snäll så det känns bra...

Jag sprang runt på stan efter vi lagt ner arbetet. Köpte en till julklapp till älsklingen hihiihih denna kommer du verkligen att gilla!! :) och köpte en tröja till mig som ni ser här nedan. Och hittade min drömväskaNK, dock när jag såg priset sprang jag ut därifrån. haha Jag hitta ett par jätte coola rosa stövlar också, men hade typ anv. dom en dag i veckan o slängt in dom i ett skåp inte så lönt o köpa.







                                  
                                                              Min nya tröja från H&M, 249:-



                                   
                                      Underbar väska jag hittade på NK, 7.299:- (dröm o glöm babe)

                                      
                                                                     Rosa söta coola skor .... 799:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0