- En komplicerad typ -

Honey, i´m hoooome ! :) skönt o va hemma tidigt ... trodde ja skulle vara fast i skolan till 4-5. Ska kolla upp lite info på egenhand till vårt arbete. Imorgon ska vi på praktik besök inne på stan, ngn advokat byrå. Efter det bli det raka vägen till skolan o skriva klart vårt arbete!

Idag är jag ännu deppigare än jag var igår :( jag fattar inte vad det är för fel på mig... den senaste tiden har allt känts så hopplöst lixom... det vänder väl snart, som det alltid gör får jag hoppas iaf.

Har saknat ditt ugly face idag Affe. haha  Affe ville skolka idag så hon bestämde sig för att stanna hemma.. hon ville plugga ist. för o lyssna på våra supersega/tradiga föreläsningar. :)

Näe, nu ska blivande juristen Pamela sätta igång. Bombar med inlägg lite senare idag :)

Du är en väldigt komplicerad människa, går inte att sätta fingret på vad du sysslar med o va du vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0