- Gårdagen -

Jag vaknade nu för en timme sen.. jag ville bara sova ut ! :) Har varit ute o gått med lilla Cocos..

Igår kväll hängde jag på min gubbes jobb.. ville bara umgås med honom! :)
Jag träffade också Marcelloo Angelo senare mot kvällen . Vi tog en runda på stan, som för övrigt var helt dött. Göteborg klockan tio en fredag kväll är fylld med människor som ska in till centralen o hoppar på spårvagnarna men här i allt dött. haha :)

Iaf. Marcello är typ helt förälskad i min lilla Cocos. Lite läskigt är det hahah :) skoja Cello!! :) Men jag har lovat marcello att när jag ska para min hund ska han vara den första som får köpa en av valparna till ett lite förmånligare pris ! Kompisar ? haha :)  Du får ett bra pris cello men jag vill  hjälp att fixa jackan...

Det bästa var när vi gick o marcello sa: jag vill hitta ett par snygga skor som är bekväma med endå skit snygga. Vad händer? JOOO en skokartong med ett par skog ligger där o väntar på honom!! haha.. mitt framför näsan på han finns ett par bortglömda/kastade skor som skrek Maaarcelloooooo ! hahah :) men han vägrade att ta dom.. :/

Det allra bästa med marcello är att han vet allt om allt o alla! HAHHA :) Jag fick mig några goda skratt iaf :)

Någon dag i veckan kommer han över med sin lilla hund :)

Just nu sitter jag o cocos o äter chips, god frukost för oss båda haha :)

Kommentarer
Postat av: m.donross

hahaha du är best! jaa, klart ;p jag ska maila sidan du kan kolla lite olika modeller, så du kan titta lite vad det finns;p Vi ses i veckan Spam.

Puss, Jag <3 Cocos !

2008-12-20 @ 23:24:44
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: sabrina

HAHAHAHAHAHAHAHAHA asså jag dör av skratt nu när jag läser detta. SAKNAR DIIG MARCELLO! ska du inte komma o hälsa på skolan snart? hahaa.. Men pammoo skönt o höra att de är bra med diig o att du har träffat dina nära o kära. Men mig har du glömt :S Men kan förstå dig du måste vila ut. Men du vet vart du kommer hitta mig ha de gött PUSS heej /// SABRINA ADAS ahahaha

2008-12-22 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0