- GodMorgon -

Jag o älskling vaknade för typ 2 timmar sen. Cocos bölade så jag var tvungen att gå ut med honom... han är alltid kissig.

Idag ska vi bara ta det lugnt o mysa ! Vi har va över på TastyHouse o handlade lite gottgott :)
Förresten, har ni hört att ngn stämt TastyHouse för att dom hittade en larv i baklavan ?! Stämmer det ?


Annars har jag inte så mkt. mer att skriva. Bilderna från igår, julafton, kommer jag inte kunna lägga upp förren i januari. :(
Min moster tog med sig kameran tillbaka till Göteborg...

Ska visa va jag fick för julklappar sen :) Är såååå nöjd med allt! Och jag hade inte önskat mig ngt. Förutom pengar av mamma för nya linser o glasögon. :)

Kommentarer
Postat av: Arlinda

hahah jaa hon e så äcklig jaa den låten e sjuk men man hör hur pantad hon e hela tiden! och dessutom får vi stå ut med och se den bimbon på tv med haha :P ojj det me tasty house var en nyhet hehe har inte hört ngt om det haha hoppas du har haft en bra jul :) pussar

2008-12-25 @ 18:43:40
URL: http://arliiinda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Shaalooom! Jag har ej hört något ang. tasty house, tror inte det stämmer, folk snackar mycket :p

2008-12-27 @ 15:25:48
URL: http://hannabaerentsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0