- HårModell -

  

För drygt en månad sen blev jag erbjuden att vara hårmodell för en dag av ett riktigt duktig företag (som egentligen inte klipper utan säljer hårvårdsartiklar) dom hade en visning utanför Göteborg, Näs Fabriker. Ni minns kanske där idol deltagarna de allra första avsnitten fick åka ut för att få en makeover o typ gå på spa tror jag det var. Iaf. där ute var. Vi var ett par tjejer, de flesta av oss blev klippta av en riktigt skicklig frisör från Köpenhamn som har en egen salong. Vad jag förstod var den riktigt stor för dom var x antal personer som klippte o dessutom gav de ut såna här hår-frisyr-böcker varje år! Hon visade hennes bok o visade hur hon ville klippa mig. Hon sa att det skulle passa mitt smala ansikte. Det blev jätte fint! Hon fick verkligen fram mitt ansikte.... men jag tyckte efter ett tag att jag såg ut som en "svamp" själva frisyren gillade jag inte men hon var så duktig o snäll!

Nästa gång jag är i Köpenhamn ska jag iaf. titta förbi hennes sallong... dock minns jag inte va sallongen hette :(
Det var ngt. Creative Hair.. ?!

Jag o mitt minne.. vi går verkligen hand i hand. haha :)

Förresten, jag vet att jag har lovat många av er att jag skulle visa bilder som fotografen tog när vi gick catwalk, men jag har faktiskt inte fått dom ...

Kommentarer
Postat av: Arjeta

Jag vill också fan bli hårmodell, vi får hitta ngt sånt i Helsingborg när du kommer :D eller i Göteborg när jag kommer ;) perfekt ahha

2008-12-09 @ 23:47:12
URL: http://arjeeta.blogg.se/
Postat av: PAMELA

HAha :D men sök då... de fins alltid annonser o så om de. Ja skicka bara in mina bilder..å han var super nöjd med mitt utseende.. behövde inte ens gå på castignen! :D

2008-12-10 @ 00:01:45
URL: http://pammmkakan.blogg.se/
Postat av: PAMELA

HAha :D men sök då... de fins alltid annonser o så om de. Ja skicka bara in mina bilder..å han var super nöjd med mitt utseende..

2008-12-10 @ 00:17:10
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0