- Hårvård -

                                      

Där har ni mina produkter som jag använder till mitt fina hår. :)

Märket heter: MOP ,Modern Organic Products. Tydligen ska det vara bra för vår miljö... men helt ärligt är jag ingen "miljömänniska" jag tänker inte på sånt.

Jag anv. både shampoo & balsam, sen har jag även hårspray av samma märke.
Det luktar så underbart gott!! Det luktar citrusfrukter! Skit gott!
Och det är sånt här färgbevarande ämnen i (perfekt för mig som har färgat håret kolsvart).

Priset på dessa ligger på cirka: 130 :- /stycket, skulle jag tro.. ska jag vara ärlig är jag inte helt hundra, för jag fick dessa när jag var hårmodell i höstas, sen dess har jag verkligen blivit kär! haha :)  De finns o köpa på div. frisörsallonger kan jag tänka mig.

Men testa de, om ni vill ha lika glansigt, mjuk o lent hår som mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0