- Home -

Hemma igen efter dagens äventyr. Tyvärr blev det inga bilder idag... :/

Blev istället shopping , en julklapp till mamma och två julklappar till MIG själv !

Ska strax börja fixa mig. för ikväll ska vi ut o göra gatorna i Göteborg osäkra.. haha. Ska ta bussen in till Affe runt halv 9. Sen möter vi upp ngr. tjejer o drar till vårt älskade ställe Tin-Tin, sen vet vi inte vart vi ska.. men det löser sig! Göteborg är överstort, finns alltid ngt! Kameran är med oss ikväll igen, så bilderna från igår kväll o ikväll lägger jag upp imorgon så ni där hemma och alla andra kan njuta av underbara bilder från Götet. hahaha :)

Nu sitter jag o kollar på The Hills på mtv. Ska kolla vidare o äta kebabpizza snart muuuuums !

Vi kanske hörs senare eller så får jag redan nu önska en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0