- Hur det är att hata Affe -

Alltså jag o Affe har tjafsat i typ en halv timme nu.. o vi har verkligen tjafsat o hon har gjort mig sur o jag har gjort henne sur å gått på hennes nerver säger hon. haha :) That´s me! hahaha :)

O precis efter vi sagt sista meningen så börja vi båda skratta ! haha :)
Så vi bråkar men nu är vi inte sura på varandra! haha :)

Affe säger: Jag är börjar bli rädd, Pamela. Vi beteer oss som ett gammalt gift par ! Mina föräldrar håller på så här.  Hahaha :)

Jag o Affe är bäst !!! :)   ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Grrrrr

Suuuuug min lilltåååå hahaha

2008-12-14 @ 14:47:26
Postat av: PAMELA

Skäm inte ut dig ! hahahah Puss på rumpan älsklings babe! ;)

2008-12-14 @ 21:48:28
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0