- Jag saknar det/dig -

Livet var så mycket roligare när vi var yngre. Allt för oss handlade om att spana in skolans hetaste killar, snacka skit o skratta åt allt. Kasta tomater på varandra på hemkunskapen, dricka grädde haha, äta kolasås, skriva kärleksbrev, skriva på killarnas skåp, ta låååånga promenader, umgås hela dagen i skolan, snacka i telefon på kvällen i timmar och att aldrig få nog av varandra. Det var tider det... 
VI blev aldrig osams, eller jo, en gång på avslutningen i 8an. haha,minns du?

Just nu vill jag ut o promenera, vill du hänga med?

Vi har alltid något att kackla om, än idag är det snack om kärlek o killar. Dom j-vla svinen! haha dom tar alltid vår tid.
Men det är så skönt att ha någon som dig, någon som fungerar på samma sätt, som tänker likadant.

Saknar dig min alban....  ♥


Kommentarer
Postat av: Arjeta

Nawe, Pam du fick mig o minnas om gamla tider. Det e sjukt hur snabbt tiden har gott o det e sjukt hur kul vi hade i skolan. Högstadiet var faktiskt speciellt, vi älskade o gå till skolan.. o nu våra promenader. Fan att du ska behöva vara så långt borta.. miss u 2 :(

2008-12-08 @ 19:14:07
URL: http://arjeeta.blogg.se/
Postat av: PAMELA

HAHAHAH kan du fatta att VI älskade skolan?! Shit! Vi har lite o ta igen när jag kommer hem Ar. Ska bli kul o träffas igen....

2008-12-08 @ 21:10:49
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0