- Motivation -

Jag fick faktiskt lite motivation efter mitt långa "DAGENS ÄMNE" inlägg..  tänkte berätta att jag fått positiv respons om min DAGENSÄMNE inlägg av ett antal personer. så jag tänker ev. skriva ett sådant inlägg varje dag. Visst, vissa dagar har jag kanske inget att säga så då får ni vara utan. Men det lär nog hända en gång i månaden, jag har alltid mycket att säga! haha :)

Har bakat lussekatter efter jag pluggade klart, Dom blev super goda!!! :) Bjöd morbror o moster och dom tyckte mina lussekatter var godare än dom i konditoriet där nere :) wiiiie va jag är duktig :)

Nu kolla vi alla tv tillsammans.. Affe ringde innan o frågade om jag ville ut, men tyvärr gumman.. har inte pluggat klart, var inte klar förren kl halv 10! Förlåt gumman! Nästa vecka ska vi ut iaf, lovar :) Tenta festen får vi inte missa!! Vi kommer ha skiiit kul. you know...Joo jag ska göra det ! haha :)

Ska faktiskt skriva ett DAGENSÄMNE inlägg nu ... idag ska det handla om: Att växa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0