- My lovely friends-

Jag ska träffa ett par vänner medans jag är nere i Helsingborg över lovet... och jag har lovat att vi ska ses, men jag har inte planerat in en dag med alla... Vill att ni ska veta att jag inte glömt er !!


Sabrina
- Jag ska bara få en lucka i mitt schema haha, alltså en dag då alain jobbar! Kanske nu på fredag?

Marcello - Våra hundar ska leka en hel dag o du ska komma över till mig. Frågan är bara när?

Arjeta - Arbetsmyran, jag SKA bjuda dig på lunch som tack för hjälpen med hårförlägningen, men Arjeta är så söt att hon sa: Om du bjuder på lunch bjuder jag på fika. Men då sa jag: Nej, du har hjälpt mig jag ska bjuda dig. Nej ja ska bjuda dig för att Du är Du ! awww. så snällt av dig!!!! Du är underbar! ♥

Mona - Jag skulle ringt dig strax efter julafton.. har inte hunnit. Men jag hör av mig snart, hoppas innan nästa år! haha :)

Diana - Jag som skulle sova över hos dig... :/ Men du jobbar förfullt o jag är som vanligt upptagen. :/ O nu är du i Tyskland! Vi bestämmer ngn dag snart va ?!

Emilie & Emelie - Jag har fan länge sagt att vi ska ut o ta en drink! Vill ni ut nu till helgen ?!

Ngn. har jag glömt det vet jag... Felåt ? haha :)

Kommentarer
Postat av: Gabby

Hahha ja mitt liv har en liten vändning just nu ..

Ge mig din msn eller nått?:p haha vi måste faktiskt också träffas;)

För dig verkar det gå jätte bra, skit stolt över dig hihi :)

2008-12-29 @ 09:55:36
URL: http://d1amond.blogg.se/
Postat av: Arlinda

jaa det e sant heeh :) shiit det va många du skulle hinna träffa innan du åker hehe :) fan va fin din tröja vart den såg jag inte igår på hm :( hehe

2008-12-29 @ 10:25:20
URL: http://arliiinda.blogg.se/
Postat av: K

Ja vi snackade om vår utgång som inte blivit av en ju(; haha, men vilka helger är du nere i hbg igen? VI SKA UT ! Tidelag och jag ska ha med dig KAKAN! PÖSS

2008-12-29 @ 22:59:14
Postat av: SABRINA

GÄRNA FÖR MIG PÅ FREDAG! SAKNAR DIIG SOM FAN! hör bara av diig. kolla jag bryr miig o läser din blogg babbyy

2009-01-01 @ 20:30:56
Postat av: PAMELA

Svar Sabrina: HAHA :) Jag vet att du bryr dig gumman lilla :) Tack ska du ha för alla din 5 kommentarer!!! <3 Det uppskattas.



Svar K: Vi kan dra ut i helgen! :) Nu på lördag lr?! Jag hör av mig !!! :)

2009-01-01 @ 23:12:54
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0