- På väg hem -

Nu sitter jag på bussen på väg hem till saknade Helsingborg!!! Jag mår såååå bra idag, för en gångs skull!!! :)

Vaknade tidigt idag, hade årets sista tenta 9-11. Den var helt fucked up! Har aldrig haft så mkt problem med det svenka språket som jag har idag .. :(

Fick ett mail av en annonsör nyss, jag fick en kod för att lägga in en Friis & Co annons i bloggen! :) vilken lyxig blogg jag har haha :) jalla, ska fixa det nu!

Vi hörs snart igen!

Ps! Jag tycker ni endå borde svara på min DAGENS FRÅGA, minst 20 personer borde svara, o då har jag halverat antalet läsare ! Var inte blyga, jag vet trots allt inte vem ni är om ni svarar anonymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0