- Rövhål -

Egentligen skulle vi ut ikväll bestämde vi i sista sekunden, men min apa till kille förstörde allt! Han fular sig o så klart tappar jag mitt festhumör, sen jävlas han med mig o säger han ska ut utan mig o folk väntar på oss där nere. Javisst, dra du ja stannar hemma!! men näääe, sen ska jag helt plötsligt med säger han! Ät bajs! Jag vill inte!
o va handla allt detta om då? jooo jag skulle in i badrummet före honom för att tvätta ansiktet , så jag inte ska dö i hans äckliga doft där inne, men nej han insisterade på att gå in först! Bra, ge mig inte 1 minut bara, allt ja bad om!
Åhhhhhhhh, att du alltid ska lyckas o gå mig på nerverna!!!! du förstör alltid mina dagar!!! hatar dig! mmmm, det gör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0