- Skola -

Alltså jag är sååå uttråkad. Sitter på skolan helt ensam.. :(
Affe skulle luncha med hennes grupp o shirin skulle på ngt. möte där dom bjuder på lunch. Hon frågade om jag skulle med men jag pallar verkligen.. är otroligt hängig idag, undra vrf.. ?

Vi har faktiskt skit ofta såna här gratis saker på skolan, konstigt nog.

För ngr. veckor sen var en massa företag här bla. stora advokatbyråer, SEB, esresso house o Condeco (ett fik, som vi inte har i Helsingborg) Espresso bjöd på sitt goda kaffe iaf. o Condeco bjöd på mackor o chokladmuffins, dessutom fick vi värdececkar på Espresso "Köp en kaffe få en likadan på köpet" (så vi tog ett par stycken haha ). Affe fick en slags termos av ett företag o vi fick skoputsare, vattenflaskor godis o pennor.

Göteborgs universitet kör verkligen stenhårt på marknadsföring ! Men vi elever är inte ledsna över det inte, haha gratis mat o fika. Aldrig fel! :) haha

Nu börjar min andra föreläsning. Slutar om 2 timmar YEEEES !

can´t stop thinking of you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0