- Tid Över -

Äntligen har jag tid över att få skriva här!

Jag har hunnit med rätt så mkt. sen jag kom i fredags. Har haft jätte mysigt o kul med älskling, vi har köpt småsaker till hemmet, julklappar till mamma o moster och självklart ätit på haket! :) Vi är stammisar där. :) Sen har jag hittat snygga glasögon bågar, behöver ju ett par nya! :)

Imorgon har jag fullt upp, det sista inför julfirandet måste fixas... dvs, alla detta:

- klippa mig
- färga håret
- synundersökning
- beställa nya bågar
- träffa a. efter jobb
- systemet
- tastyhouse (vi behöver ju massa baklava nu inför jul) :)
- tvätta + klippa Cocos
- fixa naglarna
- packa in julklappar


Oj.. har så mkt. att göra imon. :( måste hinna med allt detta....  nu blev jag stressad.
Jalla ska sova, men först ut med lilla Cocosos! :) Men han sover faktiskt med älsklingen i sängen.. haha :) latmaskarna :)

Sabrina jag har fått ditt sms, men inte hunnit svara. Bara så du vet gumman! :) Och jag har inte glömt bort dig babe ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0