- Usel Kväll -

                 
                                                                         (I höstas efter pubkvällen i universitetet)

Vaknade för en liten stund sen. Solen skiner o himlen är blå, men sååå kyligt. Ska endå sitta hemma idag o softa är helt slut efter helgens spring.

Igår kväll blev inget kul. Jag kom in på stan runt 9 men satt inne på centralen en halv timme för att vänta på Affes kusin skulle komma. Men hon hade tagit spårvagnen raka vägen hem till Affe. Så jag hoppade på första bästa spårvagn till Affe. Egentligen skulle dom möta mig vid spårvagnsplatsen men nej, affes kusin skulle sminka sig o klä på  sig. Och eftersom att jag inte klarade av att stå där ute i kylan o jag orkar inte gå upp till Affe som för övrigt bor högst uppe på en backe som är typ 90 grader brant och man måste gå typ 40 trappsteg upp så bestämde jag mig för att hoppa på spårvagnen tillbaka till centralen. Men efter 5 minuter ringer Affe o säger att dom ska gå hemifrån. Jätte bra tänkte jag o gick av på avenyn. Sen gick jag själv en runda på avenyn o det var ganska lite folk ute igår.

Efter typ en halv timme kommer dom! o jag frös o hade ont i fötterna. Då ville hennes kusin att vi skulle in på ngn klubb. Men som tur var, var det 25 års gräns. Då ville hon vi skulle in på ngt annat ställe, tror det hette Bulevard. Men jag ville verkligen inte festa det är väldigt sällan jag gör det utan min älskling, för det är helt fel tycker jag! (och det är min åsikt) Efter många om o men så drog vi till vårt fik. Fast där satt vi i max 40 minuter sen ville affes kusin o hennes killkompis som också var med dra. Jaa, då gick vi. När vi kom till avenyn igen tog jag spårvagnen till centralen o satt där inne o väntade en halv timme på min buss hem. Så det var verkligen ingen rolig kväll! Och vi tog inte en enda bild :(

Ska lägga upp bilderna från i fredags senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0