Nästa Blondinbella?

                    

Någon sa till mig för några dagar sen: Vadå, tror du att du ska bli som Blondinbella? haha... nejnejnej! Gjorde inte bloggen för att tjäna pengar o starta en massa företag.

Anledningen till varför jag börjat blogga beror på mitt nya liv. Jag flyttade från Helsingborg till Göteborg i slutet av augusti månad. Kom in på min drömutbildning: Juristprogrammet. Jag är hemma i Helsingborg typ varannan veckan och då vill alla jag känner där hemma träffas o alla frågar alltid hur är det med dig, vad händer i Göteborg, hur går skolan osv.

Jag beslutade i förra veckan att det enklaste för mig är att skaffa en blogg där jag kan skriva om mina dagar, lägga in bilder o visa allt som händer i storstaden.

Så tanken är att vänne och familj ska följa mitt nya liv (men även alla andra som tycker det är intressant o kul).
Just därför kommer jag nämna mina vänners namn väldigt mycket här i bloggen. Tveka INTE o skriva till mig, det gör mig bara glad!! Det är så otroligt ensamt i Göteborg...

Så, vem DU än är, säger jag bara: Välkommen ! Välkommen in i mitt liv !  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0