ät upp dina ord

nu ska jag soooova...
har inte sovit i natt överhuvudtaget ! först så kunde jag inte somna för jag fick ngn jäkla rethosta som varade i en timme. När jag precis hade somnat gick det en timme så kräkte cocos. så då fick man gå upp o torka det. Efter ytterligare en timme kräktes han igen ! Denna ggn orkade jag inte ta de, bad babe torka upp. efter max en halv timme spyr hunden igen !! just nu började jag bli riktigt irriterad.
 
Men de roligaste händer efter ngn timme... vi känner att det stinker bajs i hemmet... gissa vad? cocos hade bajsat på 2 ställen i vardagsrummet! stackaren hade diaré t.o.m. DET STANK som in i. och där stod vi kl 5 på morgonen och gnuggade sönder vårt golv. Det enda jag tänkte va: tur han inte bajsa på den vita mattan. Men snart skulle jag få äta upp mina ord... 

Slutet gott alltid gott tänker vi & går o lägger oss. Efter max en kvart hör vi ett konstigt ljud från vardagsrummet. Alain säger: fes cocos? jag bara skit samma... men när vi går upp för att kolla vad de va som lät så ser vi en brun fläck på mattan ! Cocos sket på mattan, Den vita mattan ! Fan va jag va glad i morse. Drog med mattan in i badrummet o tvätta den kl 5.30 på morgonen. När jag var klar med det var klockan redan 6. inte så lönt att sova i 3 kvart. så jag åt frukost glodde på tv, fixa mig & drog till skolan.

Måste sova nu, känner att mina ögonlock håller på att ge upp. höres imon !


Kommentarer
Postat av: Totally Random

Oj då.

Själv skulle jag vara skit-orolig om min hund skulle bli så dålig.

Men jag antar att det finns olika syften till varför vi har hundar som husdjur.

Vissa har dom som sällskapsdjur, arbetsdjur och en del har dom som prydnad.

Och då blir det ju lite jobbigt om djuren blir dåliga och kastar upp.

Jag menar. Man vill ju inte helst bli väckt så där mitt i natten av att ens show-off-prydnad gör väsen av sig...



Kram på dig!

2009-04-30 @ 08:56:57
Postat av: SELA TAY

Det blev framskjutet, åker på söndag morgon istället. Det är pressdag då.

Jag hörde med min polare, han skulle se om ni kunde hänga med.

Men han hör av sig imorgon.. I know, short notice :/



PUSS !

2009-04-30 @ 16:39:47
URL: http://selatay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0