Dagen i bilder

efter min sminkning var det raka vägen hemm till helsingbööörg, emilie stack till jobb och jag hoppade på bussen hem (orkade inte gå hem), fixade till mig lite fast än jag hade sminkat mig på tåget på väg hem  och tågvärdinnan blev helt paff när hon såg mig, hon bara: näe, de måste va svårt... klart det inte är svårt när man är makeup artist tänker jag haha ;D jag kan min grej va !

älsklingen jag o cocos drog ner till staden för att luffa men mest för att äta !
kan visa dagen i bilder, enklast så..



moi, idag. jeans-only. kavaj- h&m, skjorta-mq,
smycken-glitter, puder rosa nya skor-skopunkten.



mina nya skor..
mé söta rosetter :)



först blev det lunch på älskade haket.
detta var bara min sallad innan maten kom,



sen så rensade jag tallriken, oxfilé/kycklingfilé på spätt
med pommes & rödvinssås.



och så här snällt satt cocos & väntade medan vi åt..



sen blev det ner till hamnen & startade med en chai latte.



när alain gått till jobb joinade mona mig, då var jag såå
sugen på en kladdis. mm.. vikken aptit jag har idag ;D



efter fikan va mona sugen på dra en snabbis till väla
så det gjorde vi. hittade denna super söta klänningen
på gina, 399:- .



och det var hela min dag.. nu sitter jag här o glor på tv. åt nyss en hawai pizza och har dukat upp inför kvällen med lite gottgott, älskar fredagar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0