att.vi.vill.röka.på

svek plugget o satte mig ist på eh på norrahamnen... ja vet ja e duktig !
skulle ner med min man o kotten, i sista sekunden ringde marcello o fråga om vi skulle ta en liten fika, perfekt tajming tomato ! vi möttes upp på hamnen o där satt vi i 3 timmar? tiden går fort när man har roligt ;D

kom nyss hem, babe o jag köpte pizza, fetto-dagen-idag !

nu ska jag börja labba, vi ska nog träffa fröken joseph ikväll + nån brud o röka på haha ;D (näe, inte hachish ;D, men jag o marcello vill hahaha )

baibai

Kommentarer
Postat av: m.donross

hahaha asså pamo jag är jättesugen på en god joint! mmh äkta nötig smak! JII! hahahaha <3

2009-04-01 @ 23:14:08
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0