cocuusuuuus

då va dagen över o äntligen sitter jag o vilar mig med en kopp te. glor på seinfeld också ;D
har i princip varit igång hela dagen, ouuf, helt slutkörd! skulle egentligen plugga nu också men nääee jag orkar inte mer!!

marcello har lagt upp bilder från dagen o jag tänkte bjuda på bilderna från igår..

på tal om annat, alain frågade mig nyss:  har du o marcello verkligen så mkt att prata om, ni umgås typ flera dagar i veckan vad pratar ni om egentligen? alltså jag vet inte själv hahaha ;D om allt o ingenting? nej men vi kommer bra överens vi har lixom samma problem, våra sk. vänner ringer bara då dom är ensamma lr så. känns bra att ha ngn som alltid finns där o inte glömmer bort en, typ man bara tar mobilen o slår en signal så är cello alltid tillgänglig ! ;D


blir inget mer bloggande idag, utan vi hörs imon, då ska jag även svara på era kommentarer, äntligen fredag o det innebär att helgen är här och jag börjar min make up artits utbildning på måndag !! mer glad kan jag inte va.. ;D



tooolee..



jag ville pussa cocos men han orkade inte med mig...
stackars hund, jag kramar/pussar sönder honom dagligen ! ;D

Kommentarer
Postat av: m.donross

hahahah spam! Ja! sant. Dessutom har vi kännt varandra i nästan 10 år JI vad tiden har gått fort :S <3

2009-04-03 @ 11:56:06
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0