Dag 15 på MAKE UP STORE

Jag kommer hoppa över gårdagen dvs. dag 14 i.o.m jag inte tog en enda bild o har inget att skriva om dagen. Vi sminkade som sagt asiater. Det gick bra typ. jag har ju ingen modell :/ amy som egentligen skulle komma kunde inte & jag hittade ingen ersättare med så kort notis. Fick dela modell med therese ;D

Idag hade vi sminkning av mörkhyade. Hade ingen modell heller idag... kul som f-n.  sprang runt som som en dåre på stan o letade efter en mörk tjej nen näe, fanns ingen i hela malmöe?

Hade turen att en av tjejerna blev klar med sin modell ganska tidigt o modellen hade tid att stanna lite extra. Så det slutade med att jag o en klasskompis delade på henne ;D

Vill ni se bilder..?



..det skiner om henne ;D
detta är iaf. Sheila, som satt modell i 4 timmar sammanlagt, stackare, men hon blev helnöjd med sminkningen :D

mina andra bilder är alldeles för ljusa, blixten förstörde dom :/
så ni får nöja er med den...

imorgon blir det dag- & kvällsmakeup. och på torsdag ska jag sminka hemifrån, ngn som vill komma hit då & få en dag eller kvällsmake? haha ;D

16-17 maj ska vi sminka 15 modeller till en modeshow i malmö, det blir skoj ;D äntligen "riktig" praktik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0