I smell some jealousy

Goddag snyggingar ;D

Jag o cocos vaknade runt 12 idag... han har sovit hela natten och han har ätit sin frukost . Men han spydde igårkväll när vi va ute o gick, 2 ggr ! lille-pillen ! Jag tog en lång promenad runt GA med honom, och när han ville bajsa höll jag upp hans håriga svans för att han inte skulle skita ner den. Tur att ingen såg mig bara, folk hade nog undrat vad jag gjorde haha ;D

Fick en argsint kommentar av en läsare?  - I smell some jealousy !

Grejen är att Cocos har avmaskats i 3 dagar, därför har han diaré och kräks hela tiden !! Måste jag skriva exakt allt på denna bloggen så folk ska fatta vad som händer? Skaffa ett liv ist. för mitt är helt perfekt, kom inte här o sura.

Aja, har vatt igång hela morgonen. Tog en rund med cocos på 30 minuter. Gud va skönt det är med denna värme !! ;D
Kom hem o städade så allt glänser här hemma, tvättat, diskat o nu ska ja snart ner till tvätten igen. Den vita mattan blev helt ren efter mitt skrubbande ;D

oj, måste till tvätten innan kl blir för mkt. hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0