UNDERBAR FREDAG !

hemma från skolan tidigt idag ! hann inte skriva om gårdagen, men det får ni läsa om senare ikväll! ;D

idag hade vi brud smink & håruppsättning, emilie ville leka modell för ngr timmar så vi tog tåget ner tsm kl 7.45 imorse. ni ska bara se så fiiiiin hon blev !! och jag överdriver inte när jag säger att hon blev fin! hon har redan jätte fina drag o stora ögon så sminket blev helt perfekt. hon fick lite ljusrosa, vit o lite mörk rosa skuggor - så jävla fint!

sen hade jag köpt en blomma o blad till hennes hår, vi halvlockade det o satte upp de lite löst. aja, ni får se bilder ikväll!
sen så får ni ha mig i tankarna när ni vill ha en brudmakeup haha! ;D

men solen skiner där ute & jag o babe o cocos ska ner till stan, luncha på haket, fika på norrahamnen åh, underbar fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0