well.done.pam

  

...idag, under tiden jag väntade på att min modell skulle komma, sprang jag runt i butiken och sminkade mig med de blåaste/grönaste färgerna jag hittade ! nu syns min ögonskugga inte så tydligt på bilden.. snyggare i verkligheten !
men ja la en grönskugga (colibri) över hela ögonlocket, sen la jag en blå skugga (aquarius) i mitten av mitt öga o längst ut tog jag en mörklila skugga, den syns knappt. sen så tog jag en grön skugga under hela ögat & hälften av den nedre franskanten markerade jag med den blåa skuggan samt tog en skit blå kajal - som heter ngt med crazy.. ?
och en vitkajal i ögat (vanilla) --> obs! enbart makeupstores produkter !

jag bad läraren "godkänna" min sminkning för skojsskull & hon tyckte de va coolt gjort, hon frågade tom vilka skuggor jag användigt haha  ;D

och på den första bilden "spänner" jag inte upp mitt öga.. utan bara tittar rakt fram då jag tog en närbild.

näe, nu ska jag sova. lång dag imorgon, då ska vi lära oss fixa läpparna ! sovgott !

Kommentarer
Postat av: Arjeta

Shit har inte läst din blogg på ett tag, helt annorlunda jämfört med hur den var i höst :P riktigt grymt,. du måste fixa mina ögon så ;D fast jag vill ha dom helt sotiga svarta så ögonen blir stooooora ;D



haha, bilderna e på ngt ställe som heter Bora Bora , sjukt fint ;D o jaaaa självklart att jag följer med ;d de e hade vatt ngt ;D

2009-04-21 @ 11:02:49
URL: http://arjeeta.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fint gumman <3 hahah .. så skoj säger till dig när jag är ledig så kommer jag :D

2009-04-21 @ 14:06:15
Postat av: Anonym

// SAbrina

2009-04-21 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0