someday u´ll understand what a big misstake u have done


man har alltid så höga förhoppningar om ngn men sen så skiter sig allt? allt skiter sig pga den andra personen fuckar allt. Jag som trodde jag skulle vara nära dig resten av mitt liv. Jag trodde du skulle vara en del av mig & jag skulle vara en del av dig, som det var en gång i tiden. Men så är det inte längre...

sometimes it hurts to see u doing all the things youre doing to yourself. it hurts to not have u by my side and it hurts even more to know that u dont even care. u dont even pretend to care. i hope u know that i always was there for u right by your side, i protected u. but its fine with me if u want to throw it all away for some stupid people, because u are just as stupid as they are.

usch va less jag är på allt?

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad har hänt Pamela? :(

2009-04-28 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0