vårdagen.på.hamnen

helluu ! sitter för tillfället hos mamma o vi har nyss ätit. mm ;D
babe jobbar stängning o jag ska ner vid 10 o hjälpa honom... det blir ingen utgång för vår del ikväll.. :(

fick mina naglar fixade idag iaf, tack för nummret arlinda, hon va jätte duktig!! och det roliga va att det visade sig att jag kände hennes syster dotter.  jag kommer hem till henne o det första jag säger e: du liknar min tjejkompis. hon bara jaha. jaa men hon heter såochså o vi jobbade ihop på tasty. så bara hon ropar ner henne hahaha ;D hon va på övervåningen. världen är allt bra liten ibland..

efter det va det raka vägen hem o så drog vår lilla familj ner till norra, men guuud va mkt folk det va där ner ! uufff.. kön på espresso tog 20 minuter innan vi fick beställa :/

softar hos mamma resten av kvällen o funderar på att höra av mig till min alban. arjeta! men vi ska ju träffas imon iof.
men ska höra av mig till cello nu, känns så tomt när det går en dag utan att vi fikar hahaha ;D du har ju blivit min vardag ;D

mer bloggande kommer imon. baibai

Kommentarer
Postat av: mia

ja tänk om det vore så fy va bra =)



sitter å kollar på robinson sen blir det att kolla filmen twiligt har du sett den??



Va hittar du på då?? Kram

2009-04-04 @ 20:46:41
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: m.donross

aw spam, tack för ditt sms! Ja, jag måste det.. känner mig så cp utan pengar liksom :/ Helt blockerad. Det är bra med han tror jag , men han ska in igen på mån och göra fler röntgen.. men det löser sig nog. Ja, det tycker jag vi ska ;p vi hörs och ta hand om dig med! PUSSS!

2009-04-04 @ 23:25:45
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0