IGÅR & IDAG

igår kväll träffade jag min favorit tjej, natasa. vi spenderade ngr timmar ihop hemma hos mig & på hampan. drack en cider & rökte cigariller (tror dom kallas så?) vi hade jätte kul. när hon sen gick hem fortsatte jag & min man med hans killkompisar till ngt ställe där dom tvinga mig shotta en hel del skit drycker. men den bästa va ngn med hallonvodka + lakritssirap typ? skit god! ikväll har jag tvingat killarna att shotta ställets starkaste shottar.

så snart ska jag upp & börja göra mig i ordning, jag är hur seg som helst när jag sminkar mig själv haha ;D
innan idag var jag & babe på stan sen uppe på väla en sväng. köpte en söt liten mockablå väska från gina för 30 spänn på rea ;D fyndafynda !

näe, måste upp nu. ikväll ska jag se till att fota !

Kommentarer
Postat av: Sandra Sellin

Väntar med spänning på de där bilderna från festivalen och allt...!!

Nyfiken ju!!

Se så, ta dig i kragen och ladda upp lite bilder½

2009-08-02 @ 11:44:24
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0