JA KOM IN

oj va jag har blivit dålig på detta. egentligen vill ja sätta igång med bloggandet igen, skriva om musik, sminket, shoppingen, kläder o allt det där. men har ingen tid över.

i tisdags fick jag mitt antagningsbesked till utbildningen jag sökt, därav mitt hemliga inlägg.
jag kom in på läkarutbildningen!! jag är så glad just nu. flyttar till litauen i september & det är bästämt!

imon har jag ett viktigt möte med fotografen, & ska fråga honom vrf vi inte fått bilderna, han har trots allt lovat oss bildern i 3 veckor nu!!

efter mötet blir det jobb på lidl, min näst sista dag imon, sen blir det fest på kvällen, för hanna är så söt & vill fira att jag kommit in i skolan! på lördag blir det väl också fest tror ja ;D

nu behöver ja min skönhetssömn. kan inte se ut som en hagga på lidl imon. natti

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis Pamela!! Lycka till med dina nya utmaningar!!

2009-08-14 @ 10:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0