DAGENSÄMNE

bloggare/bloggläsare



länge sen jag kom med ett dagensämne inlägg...

vad är det som lockar läsare till en viss blogg? jag läser själv ca.5 bloggar dagligen. det är både vänner o främlingar. det kan vara personer som jag tycker verkar ha ett roligt liv helt enkelt någon som är kul att läsa om.

jag har insett en grej med alla dessa jävla bloggar, folk gillar bara o läsa om kläder o shopping o blir super glada om man posar i en dagens outfit ! alltså.. är alla bloggläsare verkligen så ytliga? är det de som gör att ni lockas till bloggar?

det finns en tjej som brukar kommentera min blogg bara för att få fler läsare, hon säger att hon bloggar om "mode" men för helvete hon kan INTE ens klä sig, hon är fet o vet inte vad mode är ! hon hade sytt ihop en kjol för ett tag sen o var skit stolt o den såg ut som en potatissäck ! men värst av allt är att hon har flera hundra läsare om dagen ! alltså varför vill man läsa hennes blogg?

jag får panik, det enda som verkar locka läsare är att man skriver en massa om kläder, mode o skönhet! det kommer jag iaf. aldrig att göra...

sen så skiter jag totalt i om jag tjänar en förmögenhet på min blogg eller inte tjänar en enda krona !

det är skönt att kunna skriva av sig på bloggen o stå i centrum o kunna uttrycka sig som man vill, lägga ut bilder man vill.

jag hoppas att allt detta med bloggandet snart kommer försvinna ... allt o alla har bloggar o fattar inte hur alla kan ha flera tusen läsare!

o sen fattar jag inte varför folk klagar på vissa bloggerskor, typ OM alla skulle sluta läsa dessa bloggar så skulle inte dessa personer längre vara ngr topp bloggerskor ! jag tänker just nu på blondinbella, hon är känd i onödan tycker jag. massmedia har blåst upp henne för mycket o typ alla tidningar o tv-program vill ha med henne, för vad ? dessutom är hon så jäkla fjollig när hon pratar, fnittrar hela tiden som en liten flicka.
men hon är väldigt smart, hon har byggt upp ett värsta imperium. hon har kunnat utnyttjat allt hon fått framför dig...

all blogghysterik måste snart få ett slut !


Kommentarer
Postat av: B.e.l.

Hahahahahah "såg ut som en potatissäck". Så skön du är :P



Jag vet inte, jag hittade i a f hit från en annan blogg, kommer inte ihåg vilken. Förmodligen nån du kommenterat på, vet inte hur andra hittar till andra bloggar.



Jag läser din blogg för jag tycker det är kul att se vad du gör. Gillar att du är ärlig och öppen på den, uttrycker dina känslor. Klä mig kan jag göra själv så det behöver i a f inte jag läsa bloggar för:p



Hoppas du har ett kanon alla hjärtans dag



Kram

2009-02-14 @ 14:28:41
Postat av: PAMMKAKAN

>B.e.l: haha , tack? :D

alltid lika söt. du e min bästa läsare faktiskt! :$



jag skulle vilja be dig om ett råd ang. plugget men undrar om du kanske har ngn. msn, kanske kan adda dig där..?

2009-02-14 @ 17:19:44
URL: http://pammmkakan.blogg.se/
Postat av: B.e.l

Du ser hur ofta jag kommer o tittar in hos dig :p Mycket mer sällan än jag borde, jag vet, sorry :P



Ja, det är klart. Men ska jag skriva den här eller? Har du nåt mail jag kan skicka den till?



Hoppas jag kan vara till nån hjälp bara :)



Kram

2009-02-16 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0