- Advokat Pamela -

Hej hopp ! :)

Kom hem kl 4 idag. Skönt att va hemma tidigt kan jag säga!

Huvudförhandlingen gick toppen bra, vår grupp är supernöjd med vår insatts, ser fram emot domen imorgon :)


Det första jag gjorde när jag kom hem var att byta om till mjukis o börja plugga... tog mig igenom kapitlet som handlar om arbetsrätt. Det känns som det sitter ? Har trots allt läst det innan o haft grupparbeten rörande detta.
Jag är stolt över mig själv att jag klarade av att läsa nästan 30 sidor i en dö tråkig bok efter en lång dag i skolan ;D
I´m the best, so fuck the rest ! hahahaha ;D brukade alltid säga så i gymnasiet. haha

Äntligen sitter jag på mitt rum i min varma goa säng, ska strax upp o titta på film...

Kommer tillbaka senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0