- Borde sova -

Jag vill sova men ändå vara uppe ! haha :) Beslutsångest... iaf. för första ggn. känner jag mig hungrig mitt i natten... värmer en panpizza i micron :D woohooo :) är så sugen på det!

Skönt att softa hemma idag, o kommer bli samma sak imon. Mysigt! Alain ringde nyss o sa att han såg min tjejkompis ute o hon var helt packad o skämde ut sig o dansade för alla på stället de var på o tog sig på brösten. Dålig stil gumman lilla... helt ärligt, drick inte dig full om du ska bete dig som en fjant! Du är en toppen tjej utan all sprit !

Den goda nyheten om Affe som ni väntat på antar jag ni vill veta ... Affe har kommit in i Lund nu till våren!!! :) GRATTIS ! Så hon kommer börja om från början o lämna mig här uppe ... :( , f-n.

Men tänk efter gumman, om du trivs här, i skolan, med folket o älskar staden m.m ska du nog inte riskera att byta till ngt,. du ej vet hur det är? Eller ? Någon som håller med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0