- Capo Di Capo -

 
Då var dagen nästan slut..

Vaknade rätt så sent, kl 12.30 av att Cocos skällde för han hörde ngn. utanför vår ytterdörr. Han är så störig! Måste uppfostra honom bättre... för det är inte normalt att en hund ska skälla på allt o alla, eller ?!

Iaf. då jag vaknade såg jag att Cilem hade messat om jag ville komma över o få en ansiktsbehandling på hennes jobb, Klart ville jag det, men jag ville ju träffa henne, har inte umgåts med henne på månader nu när hon gift sig o jag flyttat.
Hon gav mig en underbart avslappnande behandling sen kom Alain med scones från espresso house så vi satt i kliniken, Capo Di Capo, o fika lite. 2 timmar o 30 minuter gick o jag kom på att jag skulle träffa mamma uppe på söder om 10 min. Så jag snabbade mig upp....

Nu har jag o babe ätit kines mat, igen, o han sover medan jag sitter här o har lite kul för mig själv..
Ska se vad jag ska skriva om idag :)

Kommentarer
Postat av: Arlinda

jaha har Cilem börjat jobba där? Jag brukar oxå göra min ansiktbehandling där :) riktigt duktiga e dem!

2009-01-07 @ 12:23:18
URL: http://arliiinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0