- Coming back home -

Jag kan knappt fatta att jag har gått en hel termin på universitetet... Jag har klarat av min första termin o har bara 8 terminer kvar haha :) Men tro det eller ej, jag ser fram emot dom allihopa! Jag har 4 år framför mig som kommer gå lika snabbt som ljusetshastighet....

Samtidigt som jag läst på universitetet har jag gått komvux en månad o lyckats höja ett gammalt betyg, fast det andra fixade jag inte. Men jag är stolt endå :)


Och nu när den 2a terminen startar ska jag pendla helsingborg- göteborg. Mmm, det kommer bli tufft har jag fått höra o jag måste plugga mkt. på egen hand. Men med viljan klarar man allt, right? :)
Jag ser fram emot denna terminen o imorgon sätter vi igång, vi börjar med avtalsrätt vilket kommer bli en utmaning då jag tycker det är för mkt. att hålla reda på... men med tiden blir det enkelt hoppas jag på. :)

På torsdag flyttar jag hem igen ! Vilken lättnad... det känns toppen! :) Jag ska hem, till min man, min hund, min familj, min lägenhet, min stad o sist men inte minst mina kompisar !   ♥


Kommentarer
Postat av: B.e.l

Så himla glad för din skull! :) Hoppas det ska underlätta pluggandet med de jobbiga personera i din grupp :P

2009-01-18 @ 22:52:29
Postat av: PAMELA

>Till B.e.l: Tack ska du ha ! :) jag hoppas också det ska gå bra med grupperna nu. Jag är glad att jag ska hem. :)

2009-01-18 @ 22:57:07
URL: http://pammmkakan.blogg.se/
Postat av: Yll

hahah bra då kan du pendla en bit med Arjeta så kanske hon håller tiderna:P hehehe det kommer fler listor senare.. nu ska jag först njuta av min chris brown resa:Phehe snygga jeans frästen längre upp

2009-01-18 @ 23:01:56
URL: http://musicboy.blogg.se/
Postat av: Arjeta

WIIIIHHHHOOOO, Pam is back in town :D:D:D skönt o ha dig här fan (L)

2009-01-19 @ 14:18:56
URL: http://arjeeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0