- Cp blogg -




Kunde inte komma in på bloggen igårkväll :/ så det blev inga inlägg mitt i natten som vanligt...

Igår kväll åkte jag o älskling ner till Lund för att köpa min födelsedagspresent :) Men vad det är får ni inte veta förren jag fyller år, dvs. 7 februari. haha :) Jag kan säga att det är ngt. rosa .. ? Ni som känner mig kan nog gissa vad det är :)

Har precis vaknat ska börja packa allt i min stora resväska sen bär det av till Götebooooorg !

Kommer inte skriva ngr. inlägg förren ikväll efter 8.
Nu ska jag njuta av mina sista timmar i Helsingborg... Puss!


Kommentarer
Postat av: Viki

Fyller du år den 7:e? haha jag fyller den 8:e ;)har accepterat dig på msn:)

2009-01-07 @ 15:43:40
Postat av: SABRINA

Någon man ej glömmer habibii!

2009-01-07 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0