- DAGENSÄMNE -

Livet är en bergodalbana

Jag ....

är så tom på ord. Jag mår så dåligt. Jag vill så mycket med mitt liv, men jag vet inte vad jag vill. Först å främst vill jag hem( till helsingborg), sen vill jag alltid vara vid min fästmans sida, sen vill jag trivas med det jag pluggar, jag vill komma in i lunds universitet, jag vill plugga i 4 år å sedan ge mig ut på äventyr o göra det jag tycker är kul.

Jag vill skrika, jag vill slåss, jag vill gråta. Jag är så arg just nu men samtidigt ledsen. Jag bryter ihop när som helst. Hjälp mig snälla ?! Allt har sin mening brukar jag säga, men Gud vad är meningen med mitt liv idag? Jag fixar inte min skola, jag är deprimerad o jag har sömnproblem. Jag har gått ner 2 kg sen jag flyttade till GBG o har aldrig vägt så här lite i hela mitt liv, jag mår dåligt !!!

Jag önskar att jag inte var/är så intelligent som jag är,
Jag önskar att jag hade svårt för skolan som så många andra,
Jag önskar att jag misslyckades i gymmasiet,
Jag önskar att jag inte ville så mycket av mitt liv o satte så stor press på mig själv
Jag önskar att jag vågade mer ....

Hade allt varit som jag önskar, hade jag vetat exakt vad jag skulle göra av mitt liv. Idag är allt så svårt...

Just nu sitter jag o biter på mina naglar i väntan på antagningsbeskedet för vårterminen 2009. Jag har som många av er vet sökt in till Juristprogrammet i Lund. Jag börjar gärna om på nytt o läser om hela termin 1, bara jag får vara nära min man igen ♥

Men jag vet att detta inte kommer ske.. jag ligger inte bra till. :( Är på plats 70 i reserv, o jag har för f-n 18.85 i snitt !!!
Gud har andra planer för mig... önskar att jag kunde förstå vad dessa planer va? Önskar att jag kunde se in i framtiden 20 år framåt o veta vad jag gjorde för val år 2009.

Jag har kämpat så mycket i mitt liv, jag har kämpat o gett allt jag har men jag tycker inte jag får tillbaka det .. ? Jag vill få min belöning någondag...

Jag vill bara vara lycklig igen....

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Ohh va synd jag tkr om dig just nu :( Hoppas allt fixar sig och ibland blir det inte så som man tänkt sig och man vet att man verkligen förtjänar det bästa eftersom man gjort bra ifrån sig hela tiden men glöm nt fortsätt kämpa du kmr klara det och det kmr gå snabbt. tänk dte har redan gått en termin. Fortsätt tänk positivt så lär det bli bättre. positiv tänkande ger positivt bemötande :) Hoppas allt fixar sig massvis me kramar till dig :D

2009-01-08 @ 00:27:12
URL: http://arliiinda.blogg.se/
Postat av: SABRINA

Gumman så duktig som du e ska du aldrig tänka negativt. Med din utbildnind kommer du långt bevisa vad du är o vad du kan. KÄMPA till slut kommer du lyckas gumman TRO MIG och då kommer du vara STOLT! Ta hand om diig o kämpa!

2009-01-11 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0