- Din.patetiska.j-vla -

...Men att man säger till en kompis som man varit varje dag med, att du får mig att må dåligt för att du tackade ja till din plats i lund, en plats som borde varit min är långt ifrån min värld.. Hade det varit ombytta roller, hade jag blivit glad för din skull för jag hade vetat att du själv har kämpat för dem betygen du hade kommit in på och tänkt det är bra att en av oss iallfall kom in.. .. du visade ditt rätta jag, inte direkt utan bakom en blogg där jag fick se inlägg som kom som en chock.. Att du förskönar dina inlägg och lägger till och säger saker som inte ens har existerat för att det ska låta bra....


Kul o läsa denna kommentaren, från den personen som mitt förra inlägg handlade om!

Säg mig VAR har du fått infon. att pga. DU tackade ja till din plats blev jag dålig?!
Säg mig VEM hjälper dig hitta på såna skit saker?!
Säg mig VEM som ALLTID försökte övertyga dig om att din plats i Lund måste du ta?! JAAAAG såklart !!

Jag vill dig inget illa, jag vill dig inget ont, jag vill bara att jag ska må bra.

Och när du rigner o skryter hur perfekt allt är ska jag bli glad då???? Säg mig... jag är deppig så det räcker i Göteborg , jag behöver inte dina j-vla kommentarer om hur bra DITT LIV är  o hur toppen o underbart allt är i Lund !

En sista grej: Och du vet om jag lägger till ngt. som inte existerar? DU menar att allt jag skriver på MIN J-VLA BLOGG ÄR EN LÖGN... Mmm.. du är min vänstra hjärnhalva Affe, Du vet allt.... F-n va du är bra.

Jag avundas dig att du vet sånt som mig som jag inte ens själv vet, att du vet precis vad jag tänker, att du vet hur jag egentligen mår... ja avundas dig såååå mkt. ---> In my ass !

Kommentarer
Postat av: affe

Alltså du é fan störd, seriöst ser du vilka sjuka inlägg du gör alltså ge dig, du beter dig som en liten snorunge vad fan é d med dig? Varför lyfter du bara inte upp luren och slösar en 50-öring med din comviq kompis och säger alla dessa ord direkt istället för att skötta allt via en blogg, du gör verkligen allt för att få dina bloggares uppmärksamhet, shiit alltså man vet inte om man ska skratta eller vad man ska säga till dig.. Du snackar så mkt skit alltså att d e så löjligt.. skryta, snälla gumman vad finns det att skryta om? Du skickar sms, hur går d i lund gumman, jag ringer upp dig på rasten och säger att det verkar faktiskt vara helt okej, inte så snobbiga och uppstoppade människor som vi trodde och skämtade om på rasterna att d skulle va i lund, du frågar går det ngra blattar i klassen och jag säger ja den ena e kurd o den ena e polsk, dom verkar schyssta fakitkst o sen så säger vi att vi hörs sen, ett helt vanligt telefonsamtal, trodde jag iallafall.. tills du börjar med dina psykinlägg här på blogg och man bara tänker alltså va, har jag sagt det o dt, men alltså dt e lugnt jag vill inte tjafsa med dig eller bloggkriga, det är ite min stil.. du kör ditt, jag kör mitt..men försök inte med din aggresivapåhopp skitstil här på bloggen utan vill du säga något lyft upp luren eller som jag sa igår, jag kmmer upp ti gbg så kan vi snacka du verkar så fulll av hat, men d har du heller inte mage till men skitsamma, dt e lugnt, e d såhär du vill ha d så fine med mig men sluta skriv massa skitinlägg om mig för att få uppmärksamhet och sympati av dina kompisar, dt e d som e d patetiska. Jag kommer in i lund, jag säger till dig jag funderar på att skita i d för jag vill inte lämna dig o du vet allt det här, nämner inte ens det.. enda anledningen vrf jag ens tvekade på att inte byta ner ti lund var på grund av dig, vi snacka t.o.m om att flytta ihop kvällen innan jag åkte ner till lund, för jag skulle ba ner o se vad d va för folk där så kom inte här med dina vinklade inlägg om att skrytao skit, jag är nog den sista på denna planeten som kör med det.. Hade sån repsket för dig, trodde du var en vän och du går runt o skiver en massa skitinlägg där du vrider o vänder på grejer,..Jag hade aldrig kommenterat dina inlägg, hade tänkt skitsamma låt henne köra med sitt, men nu när man gick in efter d smset man fick från ingenstans ikväll så tänker man vad e dnu o ser man alla dessa inlägg, alltså ge dig.. du känner att jag tog något so var ditt, jag kommer aldrig förstå varför och sen ändrar du till att det sk låta så bra i andras öron, hon skröt om d, vad finns det att skryta om, men du gör allt för uppmärksamhet, och för dig är det bakom en blogg.. dt e vrickat.. Jag tyckte synd om dig, tänkte fan hon kom inte in, då skiter jag också i det, d vet du mkt väl, trodde du var en vän och att du vänder en rygen på detta sättet hade jag aldrig trott.. Som du sa igår, du får mig att må dåligt, okej, ring inte mig, smsa inte mig och blogga inte om mig då.. Jag har mina vänner gumman och d sista man vill höra från en s.k vän är itne, du får mig att må dåligt, så därför bättre du går din väg, och jag min.. end of story

2009-01-20 @ 01:52:37
URL: http://http:/
Postat av: Sabrina

Ojj, värsta historian fick du lilla pamela. Har något att säga. Det ät verkligen lågt att inte låta sin vän att säga vad hon tänker och tycker hur hon känner och blir påverkad. Tycker ni måste se vart felet är och reda ut de. Alla har sina problem och sina dagar. Men att man ger skyllden på varandra och inte erkänner att någon har startad detta med att svika varandra. Att bara skrika och inte låta den andra säga sitt som hon verkligen vill säga vad hon tänker och hur hon känner sig. Gud gav oss hjärtat för att älska , han gav oss känslorna för att känna hur folk känner sig, han gav oss syn för att se hur andra ser ut, han gav oss öron för att LYSSNA, käften för att prata. Men saken handlar om att TA och GE! Vi lever en gång därför låt alla kunna säga vad de tänker och tycker man har väl rätten till de. Pamo fortsätt med dina inlägg om du känner att de säger verkligen vad du tänker och tycker.! Och Sluta inte förens du har sagt allt du vill säga från ditt hjärta. // SABRINA

2009-01-20 @ 21:16:13
URL: http://zabriiina.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Föresten du som tyckte de var skit snacka. Orka kommentera då! ;)

2009-01-20 @ 21:17:27
URL: http://zabriiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0