- Friends always & 4ever -

Kakan, saknar dig OFTA, ena studen fanns du här alltid, nästa så gled vi isär, sen började vi bygga upp vänskapen ännu mer och nu bor du i GBG, men jag glömmer inte dig du underbara kvinna, allt vi hittat på i våra dagar tillsammans (; och mycket mer ska det bli, har alltid sett upp till dig för att du har varit så stark i dig själv, och du blir bara vackrare för varje gång jag ser dig. finns här för dig whenever whereever <3

Detta inlägg hittade jag på Emilies blogg för ngr veckor sen. Jag kan inte säga annat än att det kom som en chock... visste inte alls att du kände så. Men dina ord gjorde mig så glad, det är väldigt sällan man / JAG får höra sånt här.

För er som inte känner mig eller Emilie kan jag berätta att vi har känt varandra sen 3e klass. Alltså i snart 10 år!!  Och vi har alltif umgåts lite extra o stått varandra nära... idag umgås vi inte lika mkt. men vi har kontakt fortfarande, Menjag vet att hon finns där, o att jag när som helst kan ringa henne... Du är underbar! ♥  

Kommentarer
Postat av: Emilie

Nej DU är underbar Kakan <3 och glöm aldrig att jag finns här för dig ! :*

2009-01-07 @ 19:28:25
Postat av: Emilie

Nej DU är underbar Kakan! <3 och glöm ALDRIG att jag finns här för dig :**

2009-01-07 @ 19:29:59
Postat av: Emilie

Nej DU är Underbar Kakan min <3 glöm Aldrig att jag finns här för dig :**

2009-01-07 @ 19:32:06
Postat av: dompan

Jo dom kostar 700 plus frakt kram

2009-01-07 @ 20:12:04
Postat av: AMAIA LAYLA

Taaack! :D Och ja, det är jag på headern också, rätt gammal bild men jag gillart ;D



Och kanske lika bra att du inte fick de, man hade nog lätt brutit benen i de där :D

2009-01-07 @ 22:41:53
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0