- Habibti Sabrina ♥ -

Sabrina o jag har varit vänner sedan vi gick i mellanstadiet. Jag har ett väldigt bra minne ifrån dig från den tiden: När du slog Malin Klingborg hahahha :D vem på ad skolan kunde missa det ?

Vi brukade alltid vara ute o promenera o prata om allt mellan himmel o jord. Men sen flyttade jag o då blev det inga fler promenader. :(

En dag kom hon hem till mig med hennes brors hund, Roco. Det var en skit stor o aggresiv hund som inte ville låta Sabrina hålla i hans koppel så han hoppa på henne o föröskte bita henne, Sabrina blev skiiit rädd o släppte kopplet o bad mig ta med kex hemifrån för att hon skulle muta hunden att följa med henne hem ! hahaha :) hon kaste lite kex framför honom så gick han hela vägen hem...

Nu har Sabrina också fixat en blogg ---> Check it out
Hon säger att hon gjorde den för min skull, för att jag bloggar om mitt liv i Göteborg, så alla hemma i helsingborg ska hänga med, o nu bloggar hon om sitt liv för att jag ska hänga med vad som händer henne.. haha :) Sötis !

Om din framtid Sabrina, Jag har ett skit bra råd, är du osäker TA ETT ÅR LEDIGT! Gör inte samma misstag som mig, börja i skolan o sen vet du inte om du vill det du pluggar och ska ta reda på det under utbildningen. haha :) ta ledigt o försök ta reda på vad DU vill, men du har alltid sagt att du vill bli flygvärdinna.... Tänk efter är det ett jobb du skulle klara av i längden? Hur ser dina arbetsdagar ut? När är du hemma? Kan du ha barn o man?

Det känns tungt att fatta ett så viktigt o livsavgörande beslut. Men försök se det lite mildare, typ som att du väljer gymnasieskola ! Varför valde du Nic? Varför valde du ditt program?


Kommentarer
Postat av: SABRINA

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA...

KOmmer du äns i håg det med MALIN?

HAHAHAHAHA.. ROKO ISTÄLLET HAHAHAHA den dagen VAR BÄST! HAHAHA tänk diig så HÄRLIGA minnen vi har TILLSAMMANS! ?? HAHAH aa habibbii ska bara ta och tänka vad jag vill jaa flygvärdinna har alltid varit min dröm :D Hoppas jag lyckas med de. Tack för din inlägg med bara miig habibbiibtee!

2009-01-16 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0