- Halloj -

Är för tillfället i bibblan på skolan... kände jag behövd en paus ifrån min grupp!

Att leka advokat idag var skit kul ! haha.. men jag fick en fråga av domaren o fick totalt black out ! haha ;D försökte förklara så gott jag kunde sen fick jag hjälp av en tjej i gruppen !Grejen är att,  bara ngr. timmar tidigare hade jag ställt denna fråga till henne , (som jag sedan fick av domaren) men jag är som vanligt senil haha ;D

Vi sitter o förbereder inför huvudförhandlingen imorgon, men jag vill bara hem är helt slut i huvet. Har varit i skolan sen klockan 9. :(

Nej, nu ska jag återgå till min kära grupp!
Hörs ikväll. :)


Kommentarer
Postat av: SABRINA

HAHAHHAA jaa du SABRIN! UNDER SOFFFAN! SABRINA NU! GÖR DE NU! NU! HON DÖDAR MIG.. INGEN FARA TAck FÖR DINA MED :D

2009-01-14 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0