- Igår, Idag, Nu -

Jag har vatt så upptagen både igår o idag... 

Igår: Diana var tvungen o jobba igårkväll så det blev inget, hjälpte ist. alain stänga på pressbyrån o sen gick vi en snabbis till mezo innan stängning. Träffade en gammal klasskompis på fiket, allt jag kan säga är att jag verkligen är glad för din skull! Han sket totalt i gymnasiet o softade ist. Idag pluggar han medicin! Bra jobbat gubben! :) Sen så sprang jag på en bekant också o då började vi prata kärleksproblem! haha Mm, typiskt tjejer :)

Idag: Vaknade rätt så tidigt o jag o babe åkte upp till väla. Jag hittade faktiskt 2 tröjor på rean inne på MQ! Wooow tänkte jag...  ska visa senare. Och sen fanns det inget mer... Hade sett ett par rosa uggs i Chic tidningen igår som fanns på Din sko, men när jag frågade idag var dom helt slut ! :( Får väl kolla i GBG ist. 

Nu sitter vi hemma o är båda upprörda över det som hänt! Detta förstör verkligen vår kväll! :(

Alain ska sova tidigt idag o jag ska sitta uppe o blogga. :) Vi hörs sen.

Jag förstår inte hur du kan sänka dig så lågt, j-vla caleb !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0