- Min kompis ♥ -

Jag har en gammal barndomsvän som funnits med hela mitt liv nästan. Han o jag har alltid haft lika kul ihop o har alltid ngt. att prata om. I 9an satte han nästan dit mig, för jag hade fuskat på ett prov, skrivit små fusklappar o klistrat fast på min kjol, sen fick han pappret för jag tyckte synd om honom för han hade missat provet o ej pluggat. Men istället för att plugga på fusklapparna visade han dom för läraren o sa att han fick dom av mig. Tack Marcello! Fick ha ett muntligt prov med läraren, Ni som gick på Wiesel i Helsingborg kanske minns henne, Maria Hedberg, VÄLRDENS BITCH ! haha




Detta är då min kompis Marcello, eller så kallad Tomat. Det smeknamnet fick han när vi var yngre för då var han, tro det eller ej, tjock som jag också var. MMM, VI VAR ÖVERVIKTIGA ! haha :) Men iaf. när han skrattade, som han alltid gjorde, blev han helt röd i ansiktet o så var han lite rund haha :) Därav namnet Tomat. Det är bara jag som får kalla honom det, så det så... ♥

Marcello är väldigt speciell o vi har våra minnen ihop. Mullis tex. haha . vi hittade en liten mullvad på lägret i 3an o den döpte vi till mullis o han dog i Marcellos hand eller så svimmade mullvaden haha :) minns inte.. men jag har en bild på Marcello där hemma där han håller i den lilla mullvaden! :)

Gå in på hans blogg ---> HÄR !  Han tjänar faktiskt ganska bra med cash på sin blogg ! ;P
En smart jävel, han vet hur man gör ! :)

Kommentarer
Postat av: m.donross

AW! Va fint gjort! hahahah jag var så taskig och jävlig! Fy, Fet jävel typ. hahah! Pamo, jag måste se mullisbilderna !



ÅH! NEJ!? Men hallå, det hade min hund med Blondie! och han kunde inte heller ;/ ÅH va hemskt pamela.. Men fan.. Han får kämpa, vi måste ha barnbarn ! Hälsa han att allt kommer bli bra, ok ?

2009-01-12 @ 23:53:08
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0