- Money makes the world go round -

Sedan jag flyttat upp till Göteborg har jag aldrig bett ngn om pengar. Jag har klarat mig själv helt utmärkt!

Men nu när jag är i behov av lite extra cash o ber om det får jag höra: ta inte det för givet att jag hjälper dig med pengar.

Kul o höra sånt när man aldrig begär ngt...

Men ja vet att så fort jag flyttar ner till Helsingborg ska jag fixa mig ett jobb o jag ska aldrig mer be ngt. av ngn. Jag klarar mig helt själv... som jag alltid gjort.

Independent woman...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha men vi var på familia så hade dom inga roliga fik för vi ville ha riktigt feta kakor, så såg vi city gross som hade SKITMKT kakor. man bara YEES. haha. men you go girl, independent woman, jag är likadan, därför jag har tatuerat in Alis volat propriis = hon flyger med egna vingar. så det ska vara i livet!

2009-01-11 @ 09:37:04
URL: http://hannabaerentsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0