- Nyår 2008/2009 -



Jag o Babe hade köpt lite lyxig choklad o så drack vi ett glas innan dom andra kom...♥





Den blev en lyckad nyår, men kvällen slutade inte så trevligt... :/ Tänker inte gå in på det iaf. Men jag hoppas det löste sig mellan er två...

Vi köade utanför tivoli i typ 30 minuter innan vi kom in, sen var det raka vägen tillbaka ut o så skulle älsklingen smälla lite. Efter det sprang vi in, vi frös som f-n. När väl allt kom igång där inne var klockan nästan 1. Och bara 2 timmar senare var allt över!! Dom borde ju ha öppet längre än till 3 på nyårsafton ?!

Jag träffade/såg en massa gamla vänner o bekanta men även en gammal klasskamrat som kom fram o hälsade, jätte trevlig faktiskt. Så snäll var han aldrig under gymnasietiden kan jag berätta haha :) Arjeta, gissa vem jag såg? Moroten o Apan !! hahahaha :) Och minns du Måsen ?? Han kom fram o stötte på mig! hahaha.. han är ju f-n 2 år yngre än oss! Han kom fram o frågade om jag var ledsen, jag svarade: nej, väntar på min fästman. Han bara: Okej, sträckte fram sin hand o skulle leka gentleman. hahahaha :) Bara Arjeta vet vilka jag menar! ♥

Ville bara visa hur söt jag var igår... hihihi :)
Hittade ingen klänning så var illa tvungen att ta min studentklänning ! Men det blev ju fint endå, right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0